Seela Kataja

Palasin tanssin pariin 15-vuotiaana ja siitä lähtien baletti on ollut iso osa omaa elämää. Viikkoon on mahtunut monta tanssituntia ja kehitystä on tullut todella nopeasti. Baletti on tanssilajeista rakkain ja sitä olen tehnyt kaikista eniten. Se on tanssilaji, jolla aloitin aivan pienenä ja, jota jatkoin myöhemmin.

Tanssitunneillani haluan tuottaa lapsille iloisia elämyksiä ja tanssihetkiä baletin maailmassa ihanan musiikin siivittämänä.